9. astea (2023/03/20) etxean egitekoa
Kontrola prestatzeko ariketa esanguratsuak:
- Oinarrizko geometria. Puntu bat (rPx, rPy). Zuzen bat (rMalda, rDesplazamendua). Zirkunferentzia bat (rZx, rZy, rR). Parabola bat (rA, rB, rC). Adibidez:
- 3. astea | triangeluaren azalera ariketa
- 5. astea | Newton-en metodoa bigarren graduko edozein parabolarekin ariketa
- 15. Ariketa: azpiprogramak (III) triangelu baten zirkunzentroaren ariketa
- Iterazioen kopurua ezaguna da:
- 5. astea | batukari bat kalkulatzen eta 5. astea | biderkari bat kalkulatzen bi ariketen lehen adibideak berdinak dira eta for-to-do kontrol-egitura baten bitartez programatzen dira
- 8. Ariketa: errepikapen kopuru ezaguna ariketa for-to-do kontrol-egituren bitartez programatzen da ere
- Iterazioen kopurua ezezaguna da:
- 5. astea | batukari bat kalkulatzen eta 5. astea | biderkari bat kalkulatzen bi ariketen bigarren adibideak berdinak dira, eta ezin daitezke programatu for-to-do kontrol-egitura baten bitartez
- 7. astea | Taylor azpiprogramaz (angelu txikiekin) ariketa batukari bat da repeat-until kontrol-egitura baten bitartez programatzen dena eta batugai bakoitzak beste prozesu errepikakor bat behar du
- for-to-do bat, beste for-to-do baten barruan:
- 4. astea | FOR-DO bat beste FOR-DO baten barruan ariketa (adibide hau asko errazten da funtzioak erabiltzen direnean)
- 4. astea | FOR-DO: Irudi geometrikoak marrazten ariketak (azkena izan ezik)
- Iterazio bateko emaitza, hurrengo iterazioaren datua da:
- 5. astea | Newton-en metodoa, erro karratua eta erro kuboa ariketan prozesu errepikakor bat behar da, iterazio batean lortzen dena jarraian datorren iterazioan erabiltzen da emaitza hobea lortzeko
- 6. astea | Fibonacciren zenbakiak azpiprogramaz ariketan funtzio bat eta prozedura bat erabiltzen dira, Fibonacci zenbaki bat aurreko bi zenbakien batura da
- 4. astea | Errusiar Biderketaren Metodoa programatzen ariketan, zenbat iterazio izango diren kalkulatu ondoren for-to-do bat da
- Karaktereak eta menuak:
- 4. astea | FOR-DO: Irudi geometrikoak marrazten ariketak (azkena izan ezik)
- 5. astea | zenbaki edo letra sorta baten maximoa ariketak
- 6. astea | letrarik hurbilena ariketa
- 7. astea | menu bat azpiprogramaz ariketan prozesu errepikakor bat exekutatzen da erabiltzaileak irtetea erabaki arte
- 14. Ariketa: azpiprogramak (II) ariketan programa nagusiaren itxura ikusi eta ikasi
- Karaktere-kateak, kate bakarra prozesatu eta kate baten hasieraketa. Adibidez:
- 8. astea | kate bat prozesatzen (I) ariketa, kate oso bat karaktereka aztertu
- 8. astea | kate bat prozesatzen (II) ariketaren lehen adibidea, kateari karaktere gehiago gehitu (kontuz 0 posizioa ez berritzeaz)
- 8. astea | izena, nota eta kalifikazioa ariketa, katea bi ataletan banatu
- 8. astea | kate baten hasieraketa ariketa
- 8. astea | zenbakiak teklatuz irakurtzen ariketa, zenbaki bat kate bezala teklatuz irakurri
- 8. astea | akronimoak ariketa
- Karaktere-kateak, hainbat kate prozesatzen duen programa (zenbaki bat adierazten duen katea). Adibidez:
- 8. astea | kate bat prozesatzen (II) ariketaren bigarren adibidea, kate bat hainbat aldiz irakurri ondoren, kateak barneratzen duen zenbakia eskuratu batezbestekoa aritmetikoa kalkulatzeko
- 8. astea | izena eta zenbakia ariketa; hiru aldiz errepikatuz, izen baten ostean dagoen zenbakia eskuratu
- 8. astea | esaldiaren hitzak ariketa
- 8. astea | palindromoak ariketa
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina