Konpiladorea instalatzean eta new source file bitartez programa berri irekitzean ondoko kode hau eskainiko digu:
UNIT NireUnitatea;
INTERFACE
IMPLEMENTATION
BEGIN
END. { UNITATEAREN BUKAERA }
Aurreko kode horrek balio du unitate bat programatzeko, baina guk ez ditugu unitateak garatuko programak baizik. Horregatik, kode hori aldatzea komeni zaigu. Hau da, konpiladorearen ingurunea gure behar izanetara egokitzea komeni zaigu.
Konpiladorearen ingurunea zure beharretara antola dezakezu. Hona hemen zure etxeko ordenagailuan zer idatz dezakezun eta non idatzi behar duzun:
options > environment options > misc.
{-----------------------------------------------------------
Ikaslea:
Taldea: 31
Azpitaldea: S3-GO3
Ariketa (fitxategiaren izena: XXXXX.PAS):
Deskribapen laburra:
Saioaren data:
-----------------------------------------------------------}
PROGRAM ProgramarenIzena;
{-----------------------------------------------------------
Aurrerago ikasiko ditugun azpiprogramak hemen idatzi
behar dira, adibidez honelako zerbait:
FUNCTION TangenteaKalkulatu(rAngelu: Real): Real;
BEGIN
END;
-----------------------------------------------------------}
BEGIN
WriteLn;
WriteLn('=======================');
WriteLn('RETURN sakatu amaitzeko');
WriteLn('=======================');
ReadLn;
END. { PROGRAMAREN BUKAERA }
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina