11. astea (2023/04/03) etxean egitekoa
- Proiektuaren taldekideak artikuluan aipatzen den taulan zuen izenak eta abizenak idatzi
- Gogoratu AUTOEBALUAZIO ariketa: 9. astea | izenak eta kalifikazioak izeneko programa planeaturik dagoela. Horretarako, arrayekin lan egiteko baliabideak birpasatu.
- 11. astea | erregistroen bi bektore nahastu bektore bakar batean ariketa dela eta, hona hemen bi bertsioen soluzio bana:
- ErregistroenBiArrayNahasten1.pas (programaren datuak ematean, erabiltzaileak hanka sartzeak izan ditzake)
- ErregistroenBiArrayNahasten2.pas (programa sendoagoa da erabiltzailearen esku sartzea mugatuagoa delako)
- Zure lana: Bi programa horiek goitik behera aztertzea eta ulertzea, arazorik baduzu galdetu gabe ez geratu. Bestela ezingo duzu aurrera joan
- Hauxe da HiruArrayParalelo ariketa non randomize prozedura estandarra programa nagusian kokatu dugun, ArrayaBete prozedura birritan deitu beharra dagoelako. ArrayaBete prozedurak random funtzio estandarrari dei egiten dio for-to-do barruan, eta normalean randomize prozedura estandarra for-to-do horren aurrean kokatzen da
{------------------------------------------------------------------------------
randomize non?
Normalean prozeduran doa, konkretuki for-to-do aurrean (ikusi gaurko beste
bi ariketak). Baina kasu honetan hobe programa nagusian.
-------------------------------------------------------------------------------}
program HiruArrayParalelo ;
uses
crt;
const
BEHEMUGA = 1;
GOIMUGA = 10;
type
taiZerrenda = array[BEHEMUGA..GOIMUGA] of integer;
procedure ArrayaBete(var aiZerrenda: taiZerrenda);
var
k: integer;
begin
//randomize;
for k:=BEHEMUGA to GOIMUGA do
begin
aiZerrenda[k] := random(10); (* 0 eta 9 arteko balio bat *)
end;
end;
procedure ArrayaErakutsi(const aiZerrenda: taiZerrenda);
var
k: integer;
begin
for k:=BEHEMUGA to GOIMUGA do
begin
writeln(k:2, '. elementua = ',aiZerrenda[k]:2);
end;
end;
procedure EmaitzaLortu(const aiZerrenda1: taiZerrenda;
const aiZerrenda2: taiZerrenda;
var aiZerrenda3: taiZerrenda);
var
k: integer;
begin
for k:=BEHEMUGA to GOIMUGA do
begin
if aiZerrenda1[k] > aiZerrenda2[k] then
aiZerrenda3[k] := 1;
if aiZerrenda1[k] = aiZerrenda2[k] then
aiZerrenda3[k] := 0;
if aiZerrenda1[k] < aiZerrenda2[k] then
aiZerrenda3[k] := -1;
end;
end;
(* ---------------------------------------------- *)
var
aiX, aiY, aiZ: taiZerrenda;
BEGIN
clrscr;
randomize;
ArrayaBete(aiX);
writeln('X bektorea:');
ArrayaErakutsi(aiX);
writeln;
ArrayaBete(aiY);
writeln('Y bektorea:');
ArrayaErakutsi(aiY);
writeln;
EmaitzaLortu(aiX, aiY, aiZ);
writeln('Z bektorea:');
ArrayaErakutsi(aiZ);
writeln ;
WriteLn ;
WriteLn ('=======================') ;
WriteLn ('RETURN sakatu amaitzeko') ;
Write ('=======================') ;
ReadLn ;
end.
Proiektua dela eta, hirukoteak osoatu dituzue eta orain hau egizue:
- Azterketa bat, eredu bat enuntziatua astiro irakurri eta azpimarratu ulertzen ez dituzuen hitzak (adibidez fitxategi)
- Proiektuan eskatzen dena artikula astiro irakurri eta ondokoak egin:
- Proiektua kartepa eta Datuak karpeta sortu, zer gordetzen da bakoitzean?
- datu_mota.pas unitatea ireki eta bere INTERFACE atala irakurri, ikusi eta identifikatu erabiliko diren datu-motak
- biblioteka.pas unitatea ireki eta bere INTERFACE atala irakurri, ikusi eta identifikatu erabiliko diren azpiprogramak
- erabiltzaile.pas unitatea ireki eta bere INTERFACE atala irakurri, ikusi eta identifikatu erabiliko diren azpiprogramak
- top10.pas unitatea ireki eta bere INTERFACE atala irakurri, ikusi eta identifikatu erabiliko diren azpiprogramak
- LiburutegiProiektua.pas bezero-programa ireki, aztertu eta konpilatu LiburutegiProiektua.exe lortzeko
- LiburutegiProiektua.exe programa exekutatu, ondokoa ikusiz:
- Menuaren 1, 2, 3, 4 eta 5 aukerekin LIBURUAK.DAT eta ERRESERBAK.DAT fitxategiak erabiltzen dira
- Menuaren 6 eta 7 aukerekin BEZEROAK.DAT fitxategia erabiltzen da
- Menuaren 8 eta 9 aukerekin TOP10.DAT fitxategia erabiltzen da (eta beharbada zuek sortutako beste fitxategiren bat)
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina