2023(e)ko apirilaren 1(a), larunbata

11. ASTEA | etxerako lana

 11. astea (2023/04/03) etxean egitekoa













  • Hauxe da HiruArrayParalelo ariketa non randomize prozedura estandarra programa nagusian kokatu dugun, ArrayaBete prozedura birritan deitu beharra dagoelako. ArrayaBete prozedurak random funtzio estandarrari dei egiten dio for-to-do barruan, eta normalean randomize prozedura estandarra for-to-do horren aurrean kokatzen da



{------------------------------------------------------------------------------
randomize non?
Normalean prozeduran doa, konkretuki for-to-do aurrean (ikusi gaurko beste
bi ariketak). Baina kasu honetan hobe programa nagusian.
-------------------------------------------------------------------------------}
program HiruArrayParalelo ;
uses
crt;
const
BEHEMUGA = 1;
GOIMUGA = 10;
type
taiZerrenda = array[BEHEMUGA..GOIMUGA] of integer;


procedure ArrayaBete(var aiZerrenda: taiZerrenda);
var
k: integer;
begin
//randomize;
for k:=BEHEMUGA to GOIMUGA do
begin
aiZerrenda[k] := random(10); (* 0 eta 9 arteko balio bat *)
end;
end;


procedure ArrayaErakutsi(const aiZerrenda: taiZerrenda);
var
k: integer;
begin
for k:=BEHEMUGA to GOIMUGA do
begin
writeln(k:2, '. elementua = ',aiZerrenda[k]:2);
end;
end;


procedure EmaitzaLortu(const aiZerrenda1: taiZerrenda;
const aiZerrenda2: taiZerrenda;
var aiZerrenda3: taiZerrenda);
var
k: integer;
begin
for k:=BEHEMUGA to GOIMUGA do
begin
if aiZerrenda1[k] > aiZerrenda2[k] then
aiZerrenda3[k] := 1;
if aiZerrenda1[k] = aiZerrenda2[k] then
aiZerrenda3[k] := 0;
if aiZerrenda1[k] < aiZerrenda2[k] then
aiZerrenda3[k] := -1;
end;
end;


(* ---------------------------------------------- *)
var
aiX, aiY, aiZ: taiZerrenda;
BEGIN
clrscr;

randomize;

ArrayaBete(aiX);
writeln('X bektorea:');
ArrayaErakutsi(aiX);
writeln;

ArrayaBete(aiY);
writeln('Y bektorea:');
ArrayaErakutsi(aiY);
writeln;

EmaitzaLortu(aiX, aiY, aiZ);
writeln('Z bektorea:');
ArrayaErakutsi(aiZ);
writeln ;

WriteLn ;
WriteLn ('=======================') ;
WriteLn ('RETURN sakatu amaitzeko') ;
Write ('=======================') ;
ReadLn ;
end.







Proiektua dela eta, hirukoteak osoatu dituzue eta orain hau egizue:



  • Azterketa bat, eredu bat enuntziatua astiro irakurri eta azpimarratu ulertzen ez dituzuen hitzak (adibidez fitxategi)

  • Proiektuan eskatzen dena artikula astiro irakurri eta ondokoak egin:


    1. Proiektua kartepa eta Datuak karpeta sortu, zer gordetzen da bakoitzean?

    2. datu_mota.pas unitatea ireki eta bere INTERFACE atala irakurri, ikusi eta identifikatu erabiliko diren datu-motak

    3. biblioteka.pas unitatea ireki eta bere INTERFACE atala irakurri, ikusi eta identifikatu erabiliko diren azpiprogramak

    4. erabiltzaile.pas unitatea ireki eta bere INTERFACE atala irakurri, ikusi eta identifikatu erabiliko diren azpiprogramak

    5. top10.pas unitatea ireki eta bere INTERFACE atala irakurri, ikusi eta identifikatu erabiliko diren azpiprogramak

    6. LiburutegiProiektua.pas bezero-programa ireki, aztertu eta konpilatu LiburutegiProiektua.exe lortzeko


  • LiburutegiProiektua.exe programa exekutatu, ondokoa ikusiz:


    1. Menuaren 1, 2, 3, 4 eta 5 aukerekin LIBURUAK.DAT eta ERRESERBAK.DAT fitxategiak erabiltzen dira

    2. Menuaren 6 eta 7 aukerekin BEZEROAK.DAT fitxategia erabiltzen da

    3. Menuaren 8 eta 9 aukerekin TOP10.DAT fitxategia erabiltzen da (eta beharbada zuek sortutako beste fitxategiren bat)




 

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

15. ASTEA | laborategi/mintegian egin dena

 15. astea (2023/05/08) laborategi/mintegian egindakoa 24 ikasleetatik 11 ikasleek kontrol-ariketaren bidalketa egin dute Hirugarren kont...